Jdi na obsah Jdi na menu
 


Mzdové účetnictví

VEDENÍ PERSONALISTIKY
 
  • poskytnutí veškerých aktuálně platných formulářů, dokumentů a smluv pro potřeby klienta 
  • ověření jejich vyhotovení, kontrola všech náležitostí 
  • zajištění zákonných povinností při nástupu a výstupu zaměstnance (přihlášení a odhlášení na příslušné úřady) 
  • archivace dokumentů atd. 

 
VEDENÍ MZDOVÉHO ÚČETNICTVÍ
  • výpočet mezd zaměstnanců
  • kompletní převzetí mzdové evidence do účetního software naší společnosti
  • kompletní zpracování mzdové agendy – úkolových, měsíčních 
  • vyhotovení všech výstupních sestav a jejich předání klientovi, případně přímo zaměstnancům 
    - výplatní pásky 
    - výčetky 
    - měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny včetně podání 
    - měsíční přehledy pro sociální správu včetně podání 
    - žádosti o vrácení vyplacených daňových bonusů včetně podání 
    - rekapitulace mezd 
    - příkazy k úhradě bezhotovostních plateb 
    - přehledy odvodů 
    - poštovní poukázky 
    - zápočtové listy apod.
 
  • ověření náležitostí všech dokladů podávaných na úřady vč. jejich podání 
  • vypracování evidenčních listů důchodového pojištění a jejich elektronické podání 
  • roční výpočty daní zaměstnanců 
  • roční vyúčtování daní pro finanční úřad 
  • komunikace a zastupování před státními orgány v oblasti personalistiky a mezd (v ceně za zpracování mezd je zahrnuto zastupování za období, která spadají do doby účinnosti sjednané smlouvy) 
  • průběžné poradenství v oblasti mzdového účetnictví